راه اندازی حوزه علمیه در شهرستان گتوند
تاريخ : 7 / 2 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ایشان در ادامه افزودند: با توجه به تشکیل جلسه و همکاری امام جمعه شهرستان گتوند حضرت حجت الاسلام و المسلمین علوی اصل، فرماندار محترم،، روحانیت شهرستان و عده ای از ریش سفیدان و خیرین مقرر شد، که حوزه علمیه برادران گتوند در سال تحصیلی 1394-1393 اقدام به پذیرش طلبه در مهرماه سالجاری نماید.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به نحوه پذیرش متقاضیان در حوزه علمیه گتوند تاکید کردند: با توجه به تازه تاسیس بودن این حوزه علمیه مهلت ثبت نام و پذیرش متقاضیان در گتوند تا سی ام اردیبهشت ماه سالجاری تمدید شده است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تشکیل ایجاد حوزه علمیه برادران در گتوند را از جمله نیازهای اساسی این شهرستان دانستند که سال‌ها با مشکلاتی مواجه بوده است، ابراز امیدواری کردند جوانان مومن و متعهد در شهرهای گتوند، صالحشهر، جنت مکان، ترکالکی و سماله و بخشهای عقیلی، کیارس و پل پرزین و مرکزی نسبت به ثبت نام با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان اقدام کنند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی همچنین ایجاد حوزه های علمیه را موجب تقویت مبانی دینی و اعتقادی برشمردند و تاکید کردند: امروز نقش مؤثر حوزه‌های علمیه در حوزه‌های مختلف زندگی بشر غیر قابل انکار بوده و نقش و نفوذ روحانیت در شکل‌گیری هویت، فرهنگ دینی و اخلاقی مردم واقعیتی است که همگان نیز بدان اعتراف کرده‌اند و این مسئله لزوم توجه جدی به ایجاد حوزه‌های علمیه را نشان می‌دهد.

ایشان در پایان با توجه به استقلال حوزه ها از بودجه های دولتی از عموم مردم استان خوزستان دعوت کردند جهت مساعدت و کمک به راه اندازی حوزه علمیه شهرستان گتوند بشتابند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: